Voiko laskun eräpäivää muuttaa pysyvästi?

Valitettavasti tämä ei ole mahdollista, laskujemme eräpäivä on aina kuukauden 20. päivä. Yksittäisen laskun eräpäivää on mahdollista muuttaa enintään 30 vrk alkuperäisestä eräpäivästä. Pyynnön tästä voit toimittaa laskutusta hoitavalle Intrumille…

Jatka lukemistaVoiko laskun eräpäivää muuttaa pysyvästi?

Tarvitsen laskulle maksuaikaa, kuinka toimin?

Yksittäisen laskun eräpäivää on mahdollista muuttaa enintään 30 vrk alkuperäisestä eräpäivästä. Pyynnön tästä voit toimittaa laskutusta hoitavalle Intrumille joko puhelimitse tai sähköpostilla. Intrum asiakaspalvelu ark. 7.30–20.00, la 9.00-16.00 puhelin 09…

Jatka lukemistaTarvitsen laskulle maksuaikaa, kuinka toimin?

Täytyykö minun peruuttaa hakemus, jos en saanut asuntoa, johon hain takausta?

Ei tarvitse, jos vuokranantaja ei ole ehtinyt allekirjoittaa hakemusta. Jos hakemus on allekirjoitettu, tulee sinun toimittaa meille irtisanomisilmoitus. Vuokranantajan tulee vahvistaa irtisanominen, sillä ilman vuokranantajan vahvistamaa irtisanomista takaus tulee voimaan.…

Jatka lukemistaTäytyykö minun peruuttaa hakemus, jos en saanut asuntoa, johon hain takausta?

Voiko joku muu henkilö allekirjoittaa hakemuksen vuokranantajan puolesta?

Takaussopimuksen voi allekirjoittaa asunnon todellinen edunsaaja. Asunnon omistaja voi kuitenkin valtakirjalla valtuuttaa välittäjän allekirjoittamaan sopimukseen puolestaan. Tähän tarkoitukseen sopii myös asunnon hallinnointisopimus, mikäli siinä on mainittu myös vuokravakuuden hoitaminen edunsaajan…

Jatka lukemistaVoiko joku muu henkilö allekirjoittaa hakemuksen vuokranantajan puolesta?

Kuinka toimia, jos vuokranantaja ei ole saanut takauksen aktivointipyyntöä sähköpostiin?

Vuokralaisen olisi hyvä tarkistaa sähköpostistaan, olemmeko mahdollisesti lähettäneet vuokralaiselle sähköpostia, kuten lisätietopyyntöjä. Mikäli vuokranantajan sähköposti on täytetty virheellisesti takaushakemukseen, voi tästä toimittaa meille korjauspyynnön info@takaamo.fi. Käsittelemme viestisi 1–2 arkipäivän kuluessa.…

Jatka lukemistaKuinka toimia, jos vuokranantaja ei ole saanut takauksen aktivointipyyntöä sähköpostiin?

Mitä tapahtuu, kun olen tehnyt takaushakemuksen?

Käsittelemme hakemuksesi 1–2 arkipäivän kuluessa. Tarkistamme, täyttyvätkö takauksen kolme ehtoa: 18 vuoden ikä, suomalainen henkilötunnus, ei maksuhäiriömerkintöjä. Hylätystä päätöksestä ilmoitamme aina hakijalle sähköpostilla (tarkistathan myös roskapostisi). Tarkistamme, onko syöttämäsi vuokra-asunnon…

Jatka lukemistaMitä tapahtuu, kun olen tehnyt takaushakemuksen?